Veckan närmar sig sitt slut

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag iallafall, förutom en massa underliga drömmar. Menmen. Dagens planer ser ut som så att vi ska ut och fiska lite. För min del blir det nog till att meta, då är man nästan säker på att man får fisk. haha. Så antingen ska vi hyra en båt eller leta upp någon bra sjökant där fiskarna är hungriga idag. Resten av dagen vette tusan vad vi ska hitta på, de blir nog rätt lugnt. - Vi är ju trots allt i norr, och här är det ganska lugnt. Trots lugnet här uppe har veckan bara flugit förbi, det är ju redan fredag och på söndag är det dags för hemresa. Det ska bli skönt, men lite drygt också eftersom jag på måndag ska ner till landstället i Småland - 4 timmars bilresa. Så när jag kommer hem på söndagkväll är det i princip bara till att packa om. Och den packningen kommer inte bli lätt, eftersom jag första ska packa för en vecka i Småland och sedan en vecka på Öland med vännerna. Så vi får väl se hur det går.

Nu ska jag ut i solen en stund, see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0