5/6 - Baldagen

Godmorgon allesammans! Idag är jag på helt underbart humör, måste bero på det underbara vädret och att det faktikst är bal ikväll. Som ska bli väldigt kul! Men om vi tar hela dagen från början då. Jag ska strax ut för att träffa N innan han åker hem, och innan jag kilar hem till Andréa - där vi ska hjälpas åt lite med håret och sådär (lär nog ta ett antal timmar), sen ska jag åka och möta upp några andra vänner som jag ska åka tillsammans med till balen. Balen håller på mellan 18.00 - 01.00, dock så tvivlar jag på att alla kommer stanna tills dess. Alla lär nog ut och fortsätta någon annanstans. Så jag tror nog detta kan bli en mycket trevligt dag, med mycket nya bilder och annat smått och gott att erbjuda. Men en uppdatering av detta får nog bli imorgon, så glöm inte kika in då :)
Ha en toppen dag, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0