Back in town

hallååå!
Jag kom precis hem från min rätt så korta, men mycket trevliga vistelse ute i skärgården. Där jag, mina vänner & några av deras familjer och sedan deras vänner firade midsommar. Och det var grymt! - en riktig höjdar midsommar! Midsommarafton började med sillunch, och övergick sedan till en massa lekar. haha! Fram mot kvällen åkte vi över till Håtö som bara ligger en 5 minuters båtresa bort, för att hälsa på lite annat folk och sedan iväg vidare till dansbanan. När vi först kom det var det väldigt dött, men ju längre in på småtimmarna man kom - desto mer folk blev det! Och desto mer sjönk åldersgruppen, och slutade perfekt i våran ålder. Så det blev bara roligare och roligare kan man väl säga. Vi träffade en massa sköna människor som vi umgicks med hela kvällen, och sedan skulle följt med till oss. Men njaa .. det gick inte riktigt enligt planerna. Man kan väl säga att det blev lite körigt där mot slutet, men kul var det! Det är en lång historia som vi nog får ta en annan gång i brist på annat att göra. För nu tänkte jag krypa ner i sängen med en stor skål med glass & jordgubbar och kika på OC. Men jag måste först tacka för en underbart midsommar, som jag mer än gärna gör om. Många, många gånger till!
(Bilder osv. kommer upp såfort jag fått allting skickat till mig, det var nämnligen inte jag som stod för fotograferingen.)

Jag hoppas ni haft en riktigt underbar Midsommar! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0