dålig uppdatering och ointressanta inlägg - skäms!

Heejsan!
Gud så dålig uppdatering det varit på sista tiden tycker jag, inga spännande inlägg överhuvudtaget. Och så kommer det nog bli med även detta. Idag har jag bara jobbat och slitit, så det har varit fullt upp helt enkelt. Men imorgon är jag ledig, say halleluja! - Så då tänkte jag sova ut lite grann, ta en shoppingrunda i stan, sola & ev. ett besök på Ikea. ja, det verkar bli en rätt fullspikad dag det med. Menmen.
Ikväll däremot blir det väldigt lugnt, ska kika på allsång på skansen med några vänner - eftersom Håkan Hellström är där. - Hann dock inte dit efter jobbet idag, tyvärr. Så det får bli på tv:n istället. Sedan ska jag nog träffa N en liten stund, det var ett bra tag sen sist nu. Så det är verkligen på tiden. Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0