Fredagens tajta schema

Då slog klockan nyss 22:00, och det är alldeles strax dags att krypa till sängs. Imorgon väntar en fredag med ett mycket tajt schema, jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med faktikst, men det löser sig nog.
Dagen börjar klockan 09:15 i skolan, där det är dags för skolavslutning. Som antagligen kommer bli ganska tårfylld. Jag blir nästan lite tårögd nu när man tänker på att det är sista dagen, sista dagen på skolan och sista dagen tillsammans med alla härliga människor som faktikst går där. Man har nog inte uppskattat det så mycket, förrens nu .. tyvärr. Efter skolavslutningen som är slut kring tolv tiden kanske, är det direkt hem för att snabbt byta om och iväg in till Gubbängen där Eken Cup väntar. Där vi imorgon har två matcher. Och jag ber till gud för fint väder!
Efter sista matchen är det bara att hoppa in i duschen, fixa till sig och åka iväg till Gröna Lund, för att se Håkan Hellström! Lite mat på vägen måste vi hinna slänga i oss också. Gud det kommer bli en mycket stressig dag, men jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer sova gudomligt efter det. Tur att vi inte har allt för tidiga matcher på lördagen iallafall.

Usch, jag blir stressad bara jag tänker på det! Nu måste jag ringa Erica, och börja packa allt som ska med imorgon. Det blir nog en hel del, - handbollsgrejer, kläder till kvällen (för alla väder, - man vet ju aldrig hur det blir i det här landet) osv. det är en massa saker! Vilket också innebär en stor, fet sportbag. haha!

Sweet dreams  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0