I can do it!

Ack ack, idag har det inte blivit mycket bloggande alls för min del. Men faktum är att det faktikst inte har funnits speciellt mycket tid för det heller. Slutade som sagt jobbet klockan 18.00, och var då helt slutkörd i kroppen efter en mycketmycket ansträngade dag. Hade jouren också, vilket innebar att det vart en himla massa spring hit och dit. Men jag ska dock inte gnälla, eftersom imorgon är min sista dag innan semestern. Ska bli förjävla skönt, rent ut sagt! Men jag måste då ta tag i sommarträningen som hela laget fick av våran handbollstränare - som innebär två olika springpass per vecka + benfys varje gång samt överkroppsfys varje dag. Har ännu inte riktigt fått kläm på de där, men de ska bli ändring på. För i höst väntar en ny tuff, men alltid lika rolig handbollssäsong.

Nu blir det nog till att krypa ner i sängen med en stor glasskål (påtal om träning .. uurhm) framför Fyra bröllop och en begravning.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0