JAG ÄLSKAR ÖVERRASKINGAR!

Jag visste det! Eller jag anade att det låg nånting bakom den här grejen med tårtan, och jag hade rätt. Mamma berättade att hon var jätte nöjd över min insats i skolan de sista åren och allting, så hon överraskade mig med två presenter. Jag som förövrigt älskar överraskningar! Och gissa vad det var?
Jo, det var en ny digitalkamera och min älsklingklocka som jag har gått och velat ha nu ett bra tag! Så nu är jag super nöjd, kalas!


Den blir ju perfekt inför Håkan konserten imorgon, om jag nu får tag i ett minneskort.
Eftersom de inte ingick.



Nu är den äntligen min, bättre sent än aldrig! :)
Och den kommer användas flitigt kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0