Kvällspromenad

Godkväll!
Jag kom precis hem från en ganska lång kvällspromenad med Therese. Det var länge sen vi umgicks, så det var mycket trevligt. Vi mötte även upp Andréa och Erica lite senare för sällskap hem. Och vi hade väl tur att vi gick när vi gick, för nu kom det en rejäl regnskur och åskan mullrar för fullt. - De är såna här stunder man ha mysigt sällskap.

Iallafall, planerna för imorgon är att åka och bada om vädret är på vår sida (?) vilket jag iof tvivlar på. En plan B kom vi aldrig fram till, - men de lär väl bli en lång fika nere på cafeét eller något liknande. Något ska vi väl komma på, för hemma ska jag inte sitta - oavsett väder! Förslag på saker att göra i Stockholm oavsett väder? - för jag har nämnligen brist på fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0