Lite shopping sitter aldrig fel

Tudeluu, jag kom precis hem ifrån min lilla shoppingrunda. Det blev en sväng på Ikea, - där lite smått och gott fick följa med hem. Men även en tur förbi Väsby centrum, där min mor (för första gången) gick därifrån med fler kassar än mig! Så är det något som inte stämmer, haha.

Här är mina fynd:


Vit skjorta från Vero Moda, 99 kronor - Sommarens oslagbara hit tillsammans med "Indianskärpet" jag planerar att köpa på H&M och ett par ljuvliga jeansshorts!


Tunika från Veromoda, 129 kronor


Halsband med hjärtmotiv i strass från H&M, 39.50 kronor


En liten del av de som fick följa med mig hem från Ikea, mer om det får ni antagligen se senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0