Måndag

Hej på er!
I morse trodde jag seriöst att jag aldrig skulle komma upp, var helt sjukt trött. Länge sen de var så illa faktikst. Iallafall så kom jag hem från jobbet för en liten stund sen, eller ah typ en timme sen. Har hunnit med att äta lite också. Planer för ikväll? - Jo, tänkte städa till rummet lite, packa upp efter min lilla midsommar resa (har inte orkat med det ännu, haha), duscha, fixa brynen osv. Sen blir det givetvis ett eller annat avsnitt av OC innan lägg dags. Kanske lika bra att börja då.

Just ja, imorgon kväll är Håkan Hellström på Allsång på Skansen. Och hinner jag efter jobbet, ja då ska jag dit! Någon mer som ska dit? Sen spelar ju dock vädret en liten roll också. Så vi får se.
Iallafall, ha en fortsatt trevlig, regning måndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0