Mysigt är ett måste

Tänk om man bara kunde gå och vinna lite pengar bara sådär. De skulle inte sitta helt fel va? Jag blir helt galen av de där inredningstankarna som liksom klistrat sig fast i mitt huvud. Jag älskar att inreda, det är jätte kul att få förändra något till de positivare. Och nu här näst vill jag göra det i mitt egna rum, men så var de ju det här med pengarna ... Det är ju inte helt gratis inte. Men just nu känner jag verkligen att mysfaktorn i mitt rum behöver höjas radikalt. Det känns bara så tråkigt helt enkelt! Usch!

Nej nu lämnar vi det för ett tag .. Imorgon ska jag upp och jobba (jag som helst hade velat sova större delen av dagen) klockan nio. Så nu tänkte jag kika på lite mer OC (inte helt oväntat uh?) och sen lär jag nog somna rätt fort.
Så sov så sött allihopa! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0