Picknick

(Måndag)
Vilket fantastiskt väder det är ute! Idag slutade vi lite tidigare, vilket innebar ett utmärkt tillfälle för ett besök i solstolen när jag kom hem. Vilket jag tog vara på, och ja det steker ganska rejält måste jag säga. Underbart! Vi passade även på att njuta av solen i form av en liten picknik nere i parken på lunchen. Dock så var det en massa hungriga fåglar som ständigt flög över oss och skulle ha tag i maten, haha. Och skrajja som vi är så började vi springa runt, jag menar vem vill ha fågelskit i håret liksom? - haha, inte jag iallafall!


haha, vilken vacker bild! Hur som helst så fick jag iallafall i mig en sandwich, min matlust (?) har ju inte direkt varit den bästa under helgen. Jag kom fram till att det kan bero på att jag slitit ut mig ganska rejält den här helgen - jobbat hårt, knappt sovit någonting osv. Inte helt omöjligt att det kan vara orsaken?


Detta vart det för min del.


Pågående flykt ifrån fåglarna, (och erkänn att bilden ser lite komisk ut?, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0