Sängdags

Nu börjar ögonen sakta falla ihop, så efter att ha sneglat på Sex and the City, pratat med N och lyssnat på en massa musik hela kvällen är det dags att börja tänka på refrängen. Jag menar, det är ju en dag imorgon också. På tal om det, så ska vi ha en lite annorlunda dag imorgon, - alla nior i skolan ska träffas uppe vid Badberget imorgon, för lite olika aktiviteter (det ryktas om att vi ska paddla ;o undra vem stackaren som råkar välta ner i vattnet blir? haha). Sen blir det avslutningslunch i matsalen med allihopa, och sen samling i aulan för en överraskning. Mer om detta kommer imorgon. Just ja, nu höll jag nästan på att glömma .. Imorgon firar även min blogg fyra månader, men det blir nog ganska lugnt. När den firar sex månader däremot, då jävlar blir det party! haha!
Usch nej nu börjar det märkas att jag är trött, dags att krypa ner i sängen. Godnatt allihopa!

Puss / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0