Ska man tro på horoskopen?



Vecka 24 (9 juni - 15 juni) 
KÄRLEK: Här kan du få uppleva en kärleksfull och friande flört. Visst ska du bli glad, men du behöver ju inte kramas för det. Men du har framgång i kärlek nu säger stjärnorna.

Vecka 25 (16 juni - 22 juni)
KÄRLEK: Ju närmare du kommer fredag - lördag så nalkas också en spännande kärleksuppvaktning. Jag undrar om du inte redan anar vem det är. Veckan är full av kärlekslycka.

Haha, det här ser ju ganska lovande ut för min del, - när vi kommer till kärleksbiten. Frågan är bara ska man tro på horoskopen? Jag måste faktiskt erkänna att jag är ett litet "horoskop freak", eller vad man ska kalla det. Man kan sitta där och läsa det, och bara känna hur bra det faktikst stämmer in på än. Den känslan är jag nog inte ensam om att få, tror jag? haha. Hur som helst så känns dessa "löften"  för de kommande veckorna riktigt bra, och vem vet de kanske slår in .. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, tro på horoskåpen! Det gör i alla fall jag, jag läser mina tre horoskåp i olika tidningar varje dag! Och de stämmer alltid konstigt nog. :)

2008-06-10 @ 12:19:59
URL: http://strawberrydisire.blogg.se/
Postat av: Emelie

svar: haha, ja det lyckas alltid vara något som stämmer. lite läskigt det där! :)

2008-06-10 @ 12:33:40
URL: http://emelielindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0