smälter bort

Gud så varmt det är! Det är nästan så att man smälter bort. Sen sist jag skrev har det väll inte hänt så jätte mycket, jag mötte upp Erica för en liten promenad och checka händelserna nere i city - vilket inte var så jätte spännande (och bestod största delen av pensionärer). Så vi köpte med oss lite godsaker från Ica, och gick hem till mig för att sola ute på terassen. Med musiken på högsta volym, eftersom jag är ensam hemma. Min mor och hennes pojkvän är borta hela dagen, eftersom dom firar 5 år idag.
Det får man väll gratulera till! 
Men tillslut det blev det för mycket ute i solen, helt sjukt varmt! Så då hamnade jag här istället - betydligt svalare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0