Torsdag

Morsning!
Jag kom nyss hem från jobbet, det har varit en ganska behaglig dag faktikst. - Lite folk, hyffsat lite att göra och mer till för snack. Så ja, det har varit rätt bra.
En liten kul grej som fick alla ett gott skratt under frukosten på jobbet idag var Ebba Von Sydows spalt i Expressen, Veckans miss och Veckans hit. Där veckans hit var detta;

"Nästa vecka sticker jag till Marstrand för att spana i seglingarna, självklart packar jag maxiskjortan. Bekväm, citychic och skitsnygg!1095 kr från Lexington"

Och ja, det roliga skulle vara just maxiskjortan. Fattar ni? Jag jobbar ju på Ica Maxi. haha. Så kul var det inte, men endå. Glida runt i Marstrand med en röd Ica Maxi skjorta lär ju inte vara så läckert, eller vad tror ni? haha.


Planer för kvällen är inte riktigt fastställda, det blir nog en lugn kväll med vännerna. Det är ju även fotboll; Ryssland - Spanien, och det låter ju faktikst lite lockande. Jag tror på 3-2 till Spanien, eller kanske förlängning & kanske tom. straffar. haha, det återstår att se. Vilka tror ni på, Ryssland eller Spanien?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0