Kortfattat om balen

Godmorgon!
Jag tänkte ta och berätta lite smått om gårdagen - baldagen. Den började med att jag och Andréa var hemma hos henne och fixade oss, det tog sin lilla tid men bra blev det. Vid fem tiden åkte jag för att möta upp några andra vänner, som jag skulle åka tillsammans med till balen. När vi väl var där, så stog vi bara och minglade runt ett tag, det bjöds på drinkar och annat smått och gott. När vi sedan gick in möttes vi av åtta stycken långbord, där det var uppdelat skolvis. Till middag serverades det kallskuret med potatisgratäng osv. Och sedan givetvis efterrätt, som var chokladmoussé, av något slag.
Självklart bjöds det även på underhållning, eller kan man verkligen kalla det underhållning (?) Det var någon B-komiker, som körde lite stand up. Och det var inte bra för att uttrycka det milt, han drog ett skämt som var bra. Resten av tiden satt man bara och undrade vad det var för fel på honom. haha, så ja han var en katastrof! - enligt mig. Efter middagen plockade dom undan bord och stolar - det var dags för dans. Dock så stannade vi inte speciellt länge, en och annan vals hann man med, men inte mer. Istället åkte vi hem för att byta om, och sedan ut och möta upp alla vid Gustavsudde. Där det blev lite för mycket av det goda, som även fick konsekvenser med blandade känslor. Igår tänkte man inte så mycket på det, men imorse vaknade jag upp med riktig ångest. Jag går inte riktigt in på vad det är, men jag tror de flesta som följt min blogg den senaste tiden förstår lite vad jag menar. Med lite för mycket alkohol i kroppen, kan det bli så fel - med fel person. Iallafall, det var en trevlig kväll!



Dagens planer är inte riktigt spikade, eftersom det är nationaldagen är det en massa jippon nere i centrum. Så vi kanske kikar förbi där och njuter av vädret, sen skulle jag även behöva en liten shoppingrunda. Men vi får se.
Just ja, jag ska även försöka samla ihop så mycket bilder om möjligt från gårdagen - så lovar jag att lägga ut dom i ett inlägg. Antingen lite senare idag, eller imorgon. Jag ska göra mitt bästa!
Nu ska jag svepa några glas vatten, huvudvärken är lite smått påträngande.

Vad ska ni göra en dag som denna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0