en känsla av lycka ..

Hallåå! Ledsen för dålig uppdatering, men idag har jag inte haft riktigt tid för datorn. Tänkte ta och berätta kortfattat om gårkvällen, som spenderades på Nova. Där bland annat Concrete Society spelade, och riktigt bra är dom också! Så ja, det blev en mycket lyckad kväll, enligt mig.


(bilden är tagen av denna unga dam)

Och idag då ...
 ... dagen började som sagt med 6 timmars hårt arbete, skönt att det är över för denna gång. Lyckligtvis fick jag skjus av min mor hem, så vi åkte förbi stinsen för att shoppa lite smått. Och jag hittade skorna i mina drömmar!! Som är de svarta espadrillos med kilklack, som jag bloggat om lite längre ner på sidan. De har varit helt slut i affärerna och precis när jag skulle beställa hem dom så tog dom slut i min storlek. Iallafall, vi gick förbi H&M och jag ser från långt avstånd ett par sånna skor. Det fanns bara ett par kvar, så jag seriöst sprang in och drog åt mig dom. Och ja, det var ett par 37or! haha, yeeah! Så nu är dom mina! Sen skulle jag även in på Gina Tricot och köpa en klänning till, en sånn som jag köpte igår fast i svart, för 49 kronor. Och lika tur hade jag då, det fanns bara en kvar i min storlek. puuuhh! Snacka om tur, hela dan har faktikst varit väldigt tursam. Och just nu har jag en stark känsla som jag inte haft på rätt så länge, en stark känsla av lycka!

Jag måste erkänna att ett par skor och en klänning gör en lycklig, men det finns givetvis mycket annat som bidrog till denna känsla. Så här kommer fortsättningen ... Efter min lilla shopping runda, så var det direkt hem och fräscha till sig lite, för att sedan iväg och möta upp N. Som jag spenderat ganska exakt 5 timmar med i dag, var 2 timmar och 40 minuter var på ett café. haha. Men trevligt var det. Vi gick sedan en liten promenad och bara njöt av livet. Och nu, 5 timmar senare sitter jag här och är hel nöjd med allt. Underbart!
Så nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan bara njuta och försöka ta igen den sömn jag gått miste om denna helg. Sammanlagt har jag fått lite drygt 9 timmars sömn denna helg. Vilket är alldeles för lite för mig!
Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag! tjingeling.

Kommentarer
Postat av: andréa

haha, bilden är ju inte den bästa. Men det funkar ;D

Micke (killen till höger) är äckligt snygg!!

2008-06-01 @ 23:43:11
URL: http://andreajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0