Helt underbart!

Hallåå! Vilken helt underbar dag! Varmt och härligt! Dagen började med skolan som vanligt, första två filmerna bestod av film. Pearl Harbor & Tjenare kungen, det är ju som sagt inte speciellt långt kvar i skolan. Så då blir det mycket slappa lektioner faktikst. Sen hade jag även prov i konsthistoria, vilket inte gick sådär super bra kanske. Men dagen fortsatte, och blev ännu bättre. N mötte upp mig i skolan, och planerna gick inte som planerat. Istället hamnade vi hemma hos honom, eller hos hans pappa som han för tillfälligt är hos. Han bor nämnligen inte här i v-town. Men det visade sig bli en riktigt mysig eftermiddag, eftersom hela 5 timmar spenderades där. Underbart!
Ikväll funderar jag bara på att ta det lugnt framför tv:n, om inget annat dyker upp?
Men jag hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag!

Kommentarer
Postat av: josefine

vem är N ?

2008-06-03 @ 21:36:54
Postat av: Emelie

de är jag lite hemlighetsfull med än sålänge, men läs vidare så kommer nog ett avslöjande ;)

2008-06-03 @ 21:55:02
URL: http://emelielindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0