Mysdag i underbara Stockholm

Jag är nästan stolt över mig själv att jag faktikst inte shoppade upp alla pengar, jag köpte inte mycket alls. Mycket var nog N:s förtjänst eftersom jag träffade honom och sen var jag fast. haha. Men en lång, väldigt lång dag på stan blev det iallafall. Jag tror att jag var inne vid halv tolv tiden, och jag kom hem för lite drygt en halvtimme sen. Och det är ju ett bra tag! En lång men trevlig dag, jag hann knappt in i första affären innan N ringde och undra om han och hans vän skulle möta upp mig. Så ja, varför inte. Så dom haffade mig mitt i kön till kassan inne på H&M, - där jag står med mina underkläder som jag ska betala. haha. Sen gick vi bara runt och kikade i lite affärer, tog en väldigt lång fikapaus på Wayne´s Coffee där vi även mötte upp ännu en av deras vänner. Så där satt jag och lyssnade på diskussioner om datorer, musik och allt annat killar pratar om (?) Ganska intressant faktikst, så har ni några frågor på de så vet ni vem ni ska fråga - jag är nu fullproppad med ny kunskap. haha. Så ja, det har varit en härlig dag i soliga huvudstaden - underbart!

Just ja, ni kanske vill se dagens shopping? Eller fynd skulle jag snarade kalla det.


Brun skinnväska, Shestore 199 kr (ordinarie 499 kr) - dock mycket snyggare i verkligeheten än på bild.


Bh, H&M 98 kr (ordinarie 149 kr)


Beige kofta, Cubus 99 kr (ordinarie 199 kr)


Hårklämmor, H&M 19,50 kr
Make up svampar, H&M 14,50 kr
Ögonskuggor, (olika nyanser av brunt) Åhléns 49 kr (ordinarie 95 kr?)


Pärlörhängen, Antikt, Gammalt & Nytt 45 kr

Lite suddiga bilder tyvärr, vet inte riktigt vad de beror på .. men det får funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0