Teknikens värld

Just nu är det sååå mycket jag vill ha! Inte bara i klädväg, utan även ur teknikens värld. Här kommer några förslag på vad jag menar, som jag vill ha nu med en gång!

            
Tv från Philips -
skulle sitta        Skrivare från Hp - så att jag
finfint i mitt rum! Med en              kan skriva ut allt nödvändigt.
massa mysiga filmkvällar
såklart.

                                         
Digitalkamera från Samsung -      Laptop från LG - så att jag kan        
så att jag kan föreviga alla                blogga snyggt överallt!
minnen. Och ge er läsare lite           Älskar den snygga designen, lite
större inblick i mitt liv.                         färg på tillvaron skadar aldrig!


Sex and the City boxen - så att jag
har något att kika på, på min nya tv,
tillsammans med någon annan
Sex and the City freak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0