utvecka din kreativitet

HAHA, det här är patetiskt! Jag satt nyss och läste en blogg, som är ganska ny (nämner inga namn). Där man såg hur bloggerskan (ja det var en tjej) verkligen tagit, ja rent av tagit meningar och skrivit exakt samma sak som i en annan blogg. Visst att man kan få insperation om nya ämnen att skriva om, eller faktikst gjort samma sak - om man är vänner, och också ska skriva om det, men att sitta och läsa någon annan blogg och sen skriva i princip samma sak själv, de visar ju enorm brist på fantasi! Något som man verkligen borde utveckla som bloggerska, även jag själv. Jag har inte överdrivet mycket läsare eller så, jag är inte heller grym på att skriva (ännu, haha) Men jag tar iallafall inte halva inlägg och stoppar in dom i mina egna.
Ah vad säger man, ack ack ack .. Skaffa en egen nisch!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, den är grymt god :D

2008-06-09 @ 17:12:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0