Viva la Espana!

Wooho, 3 - 0 till Spanien blev det nu i matchen. Strålande! Så lite rätt kan man väl säga att jag hade, Spanien gjorde ju 3 mål - precis som min gissning. haha. Så nu blir det alltså Spanien - Tyskland i final. Spännande!

Har även precis skummat igenom mina tre modemagasin som fick följa med hem ifrån Ica idag. Vilket var ganska dumt egentligen, eftersom jag nu blev jätte shopping sugen - Igen! Jag tror jag lider av någon slags sjukdom (?) Om man nu kan det? Så gissa vad planera för morgondagen är? (är nämnligen ledig) - Jo, shopping! Stan orkar jag inte åka till igen, så imorgon får det bli Täby C. Men innan de så tänkte jag besöka solariet, brännan är nästan borta helt nu! Och en liten powerwalk på det kanske. Vi får se.

Nu ska jag bara kika in på ansiktsboken en snabbis och sedan krypa ner i sängen framför OC, och mina tidningar som ligger där och bara väntar på att bli lästa.

Ta hand om er, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0