What happens in Vegas ...

Hej på er!

Gud vilket kasst väder vi har! Regn, regn och ännu mer regn. Inte speciellt omtyckt av mig. Som i vanliga fall tycker om när det regnar och åskar lite smått, - sålänge jag har någon att mysa med hemma i soffan med en kopp té i handen. Ja det låter ju inte helt fel, eller hur?
Men nu var det inte så jag tillbringade min dag, istället var jag inne i stan med en del av klassen - snarare fem andra tjejer. haha. Där vi lunchade och gick på bio, där vi såg What happens in Vegas. Som visade sig vara riktigt bra, någon mer som sett den kanske? En perfekt blandning av komedi och romantik var det, underbart! Så ni som inte har sett den - gör det!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0