fashion is my passion

Hej på er!

Jag kom nyss hem från stan, fick lite sällskap av Erica & Micke som också skulle dit. Jag köpte den korta svarta jackan från Monki, den är vrål snygg på. Ändå så tvekar jag, den kostar 400 kronor. För det skulle jag kunna få ett par skor och en väska. hmm .. vi får se hur det blir.
Mor min gnäller som vanligt på att jag är "shopping-galen", som hon uttrycker sig. Men jag älskar att shoppa, att hitta det där perfekta plagget det är as härligt. haha, det där kanske lät galet men äsch. Men så länge jag inte lever på hennes pengar, eller ligger i skuld borde hon faktikst inte klaga. Jag får 1100 kronor varje månad plus att jag jobbar, och dom pengarna väljer jag att lägga på kläder, smink och sånt. Jag älskar det!
MEN, jag borde kanske ta det lite lugnt. Okej, såhär gör vi .. vi ser hur många dagar jag klarar att INTE shoppa på. Jag ska hålla er uppdaterade, jag lovar.
Så önska mig lycka till?

 
400 kronor fattigare och den är din, den är riktigt cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0