favoriter i sminkväskan

här kommer några favoriter ur min sminkväska, och mitt nya favoritmärke är som ni märker, Nivea.

* Nivea Double Black Designer mascara, ca 140 kr.
En mascara med två borstar, en gummiborste för längd och en för volym. Börja med den för längd och applicera sedan den för volym, för att uppnå maximal effekt.

+ den håller verkligen vad den lovar, lyxig längd, separation och glamourös volym.
- det är inte så mycket i, så den håller inte lika länge som en "vanlig" mascara.



* Nivea Ideal Finish Foundation, ca 110 kr.

+ den är oljefri, passar därför på de allra flesta hud typer. Täcker väldigt bra, utan att kännas klumpig. Ger en härligt len hy. Och ett bra pris.
- (jag kan inte komma på något dåligt med denna foundation alls, är den bästa jag haft på länge.)

 

* Nivea Stay Real Blush, (osäker på priset)
En mycket bra rouge som ger ett fräscht, naturligt intryck. Rouge ska inte vara tydligt markerat mitt på kinden, placera strax under kindbenet för att framhäva det mer. Är ett hållbart rouge i två toner, som ger ett vackert intryck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0