friday afternoon

Hej på er!

Då var det fredag eftermiddag, och jag ska precis kila iväg hem till Erica. Hennes föräldrar har precis åkt så vi tänkte chilla & laga middag, eller ah det slutar nog med att vi beställer mat. haha. Senare ikväll blir det nog en trip till Sollentuna på fest. Dock så har jag lite ångest när det gäller kläder, allt ligger i tvätten. Så jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig (!?) Men det löser sig alltid, tänk positivt. haha. 
Och imorgon lördag, så åker vi hem till min far i Uppsala och stannar över natten. Ska bli skönt att åka från Sthlm ett tag faktikst, även fast det varken är speciellt långt bort eller en lång vistelse. Men ändå.


"livet är en fest, och inte fan är du bjuden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0