måndag kväll

hej på er

Med håret invirat i handuken, och täcket runt mig sitter jag här igen .. osexigt ohja, but who care? 
Och angående det efterlängtade inlägget som försvann spårlöst nyss, kan jag meddela att jag inte kommer skriva om det. Det blir för jobbigt ..
Men en liten kort sammanfattning kan jag väll bjuda på.

Först var bloggandet bara en kul grej, tänkte prova nått nytt liksom. Men nu blir bara mer och mer ett måste om dagarna, så jag tänkte faktikst försöka ta det här med bloggandet på allvar, eller alltså .. åtminstånde fixa till designen lite (håller på att trixa lite med det nu, kommer bli mycket bättre sen, håll ut allihopa!) och bli en trogen bloggare. Några inlägg varje dag ska man nog hinna med. Där jag kommer skriva om mitt liv, vad som händer om dagarna, och sen blir det nog ganska mycket mode. Dagens outfit, inne- & utelista osv.

Så jag tänkte börja med att sammanfatta denna måndag lite snabbt.
Eftersom det kändes som jag aldrig skulle somna i söndags kväll, så vaknade jag tröttare än nånsin i morse. Jag hade drömt en hemsk dröm om att en mycket betydelsefull person för mig hade dött. Hans bästa kompis ringde mig helt förstörd, och berättade. Jag packade det viktigaste i väskan och åkte dit så fort jag kunde. Och så vidare ..
när jag vaknade var jag helt förvirrad, jag tror tilloch med att jag grät i sömnen. Det var en sådan dröm man inte visste om den var sann eller ej. Men jag låg ju kvar i sängen, i mitt hus. Och var inte påväg dit. Så med hjärtat i halsgropen insåg jag att det faktikst bara var en dröm. Thanks god for that.
haha, helt sjukt vad skumma saker man kan drömma! But sometimes you wish that dreams comes true. Inte denna dröm, givetvis! haha. 

nämen se där, det blev ju en bra bit skrivet iallafall .. och det ska inte försvinna!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0