musik

Tips på bra musik
jag har som ni märker ganska blandad musiksmak. House, Rn'b, Rock, Indiepop det mesta klingar bra i mina öron. Så, enjoy

Goo Goo Dolls - Slide

Goo Goo Dolls - Iris

Benny Benassi - Change style
Benny Benassi - I love my sex
Chris Daughtry - Home
Head Automatica - Laughing at you
Håkan Hellström - För en lång lång tid
Håkan Hellström - Kom igen Lena
Justin Timberlake - Lovestoned
Justin Timberlake - Sexy Back
The Killers - Mr.Brightside
The Kooks - Naive
Laidback Luke - Rocking with the best
McFly - I've got you
Nada Surf - Blankest year
Chris Brown feat. T-Pain - Kiss kiss
New Found Glory - Hold my hand
Plain White T's - Making a memory
Rihanna feat. Ne-Yo - Hate that i love you
Snook - Inga problem
The Sound - Hit me
Takida - Curly Sue
Takida - Reason to cry
Teddy Bears Stockholm - Hey boy
Toploader - Dancing in the moonlight
The all American rejects - PS. I love you
Colby O feat. Akon - What you got
Lars Winnerbäck - Kom änglar
Flo-Rida feat. T-Pain - Low


Kommentarer
Postat av: kaaroline

hejhej :)
såg att du skaffat blogg, trevligt :)
tänkte bara säga att takida har gjort en som heter Rreason to cry, gryymt bra måste jag bara säga.. hehe. Pussen

2008-03-20 @ 19:37:36
URL: http://kaaroline.blogg.se
Postat av: Emelie

nämen hej hörru :)
ja åh, tack den låten är rikigt bra. Måste jag lägga till ;)
Puss

2008-03-24 @ 17:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0