onsdag

heej hallå :)
Idag har jag rensat min garderob ända sen jag kom hem från skolan. Alla som har en stor garderob och nångång i livet försökt rensa den vet att det inte alls är speciellt kul .. Men det var KAOS. Och man kan väll säga att jag hittade en hel del gammalt som jag aldrig skulle sätta på mig nu. Jag insåg också att jag 11 par jeans, var fyra som jag använder, 17 koftor och en jädrans massa underkläder. Endå så står man alltid lika stressad på morgonen och rotar runt i garderoben, men hittar inget som man vill ha ...
Den 25:e kommer iallafall lönen, och trots mina 17 koftor och 11 par jeans ska jag nog kunna trycka in lite till. För mycket kläder får man aldrig!

Sitter och lyssnar på Head Automatica - Laughing at you, riktigt bra låt. Den rekomenderar jag stenhårt :)

ojdå, träning om en kvart. Dags att byta om & kila iväg. Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0