saturday

åh, mitt liv går under! Jag har precis lämnat in min mobil på lagning, och gissa vad? - Jo, jag får värsta stenålders mobilen. Som jag nu ska ha i typ två veckor, jätte kul ..
Men för att inte deppa ihop för mycket så får jag väll ta och berätta om gårdagen. På kvällen hade vi ju som sagt planerat att dra på fest i Sollentuna, men vi missade sista bussen. Och såvidare. Men efter några glas redbull - vodka är man ju på topp iallafall. Så vi träffade lite härligt folk här i Vallentuna istället och bara umgicks och hade kul. Runt fyra på morgonen ligger man i sängen igen, och vid elva tiden så ringer far min och undrar om vi är på väg till honom i Uppsala. Vilket vi inte direkt var, haha.
Trots de kraschade planerna så blev kvällen mycket lyckad ändå. Och ikväll blir det nog bara chill här hos far, med Erica. Vi hittade nyss några godsaker på flaska om ni förstår, i kylskåpet. Så det blir nog finfint.

ha en trevlig lördag, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0