skippar rubrik

aha, klockan är nu drygt tre och jag sitter fortfarande här i hotpants & en alldeles för stor t-shirt. Men jag har faktikst fixat & städat rummet lite grann iaf, bra jobbat Emelie! Och så kom mor min nyss hem med en ny plattång till mig. Äntligen kan man se något sådär bra ut i håret igen.

anyway, jag sitter och letar efter nå snygg "fest outfit" hejvilt på internets alla shopping sidor just nu. Men hittar inget som faller mig i smaken, förslag på någon sida? Och helt plötsligt får jag värsta rycket och lägger mig ner på golvet och gör en massa situps, närmare bestämt 120 stycken. uh? - skumt, jag vet. Men det är ju bra, inte så långt kvar till beach 08 *ångest* liksom. Satt och fundera lite, och kom fram till att jag är ganska sugen på en förändring. Jag vet inte rikigt vad, men kanske ... piercing i tungan, kanske vore snyggt? Sen givetvis en helt ny garderob, en snygg solkysst kropp .. ja, listan kan väll i princip bli hur lång som helst.
haha, medans jag satt och skrev det här länkade min kära vän Erica en bild. Och ja, man kan väll säga att efter den bilden ska man väll inte gnälla så mycket på sitt utseende, om ni förstår. Det finns alltid dom som är värre än du själv.

nä, kanske skulle ta en dusch, göra en ansiktsmask & fixa brynen. Skulle sitta fint faktikst.
c-yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0