två timmar romantik på hög nivå

Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta (The notebook)

För alla romantiker därute måste jag bara säga att det här måste vara den bästa film som någonsin gjorts. Jag älskar den! I filmen är Allie (Rachel McAdams) den rika flickan som blir djupt förälskad i den fattiga pojken Noah (Ryan Gosling) som hennes föräldrar aldrig skulle acceptera. Men trots det så kan inget stoppa deras förbjudna kärlek till varandra. Allt är så underbart vackert i filmen, att man blir helt .. ah, jag vet inte vad. Filmen är några år gammal, och jag såg den för första gången nu. Så ni som inte har sett den ännu, spring till videobutiken och hyr den. Eller varför inte köpa den på en gång, för ni kommer älska den! Det här är från och med nu, min favoritfilm.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0