vårkänslor

Hejsan!

Idag har jag och tjejerna givetvis varit ute i den strålande vårsolen. Vi gick först runt och njöt på Kungsholmen, men åkte sedan vidare till Gamla Stan där vi satte oss på ett jätte mysigt café och fikade. Idag kändes det som våren verkligen är påväg, så inge mer snö nu, tack! Jag måste säga att efter idag när vi gick förbi min farbrors lägenhet på Kungsholmen, blev jag riktigt sugen på att flytta dit, det är riktigt fint där. Man ledsnar bara mer och mer på Vallentuna nu. Vore skönt med lite omväxlig. Men men.

åh juste, trots en dag på stan så stod jag emot frestelsen att shoppa. Hittills har jag klarat mig i två dar, haha. Bra kämpat!
Och ja, för kvällen har vi väll inga direkta planer .. Ser ut att bli en lugn kväll faktikst, men det är skönt de med.
Ha det bra, ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0