Cosmo Night by Mango

Kom nyss hem från Cosmo Night by Mango. Det var kul, rätt så mycket med folk, men kul. Under kvällen så var det 20 % rea, så jag passade på att köpa detta söta linne för 160 kronor.

 

Alla gäster fick även en litenliten goodiebag. Sen bjöds det även på chips & dricka. Små chips påsar kändes dock lite B, men gott som det är så slinker det ner iallafall.

 
(en del av innehållet i goodiebagen)

Och givetvis, så hann vi med en burgare på Burger King, samt lite snabb shopping. För att köpa de högst prioriterade sakerna. Och jag är så lycklig, för att jag äntligen fann mina beige chinos som jag letar galet efter :) Jag glömde dock att fota dom, så det får bli en annan gång. Här kommer resten. (Allt från H&M)

   

Vit t-shirt bh, 149:-
Vitt basic linne, 49:-
Strumpbyxor, 49:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0