Då var det shopping dags igen

Godkväll!
Just nu är jag sjukt trött i huvudet, och vill bara krypa ner i min extremt varma och sköna säng. Men nej, jag ska läsa igenom So:n några få gånger till, så det känns bra innan jag kan få min skönhetssömn.
Imorgon, förutom skolan så blir det antagligen shopping i stan med två av mina kära vänner. Jag har en hel del som måste shoppas just nu, känns som man knappt hinner få pengarna innan de försvinner igen..

Shoppinglista:
* Lösnaglar (tillfälligt, för en kväll)
* Lösögonfransar
* Svarta pumps till balen
* Ögonskugga
* Solpuder
* Ansiktskräm
* Klänning till skolavslutningen
* Smycken (örhängen och armband, till balen)

... och det skulle inte förvåna mig om jag glömt typ hälften.

Har inte mycket mer att säga för ikväll mer än att jag hoppas att ni alla kommer sova lika gott som jag känner att jag kommer göra ikväll. sleep tight sweeties!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0