En hyffsad lördagkväll

Godkväll! Måste väll säga att jag blev lite besviken på Sveriges placering i Eurovison song contest. Men trots de hade vi en hyffsat bra, trevlig kväll hemma hos Emma. Som förövrigt kom hem i från Turkiet idag, och hade en hel del saker att berätta. Så det var kul.
Just nu sitter jag här och lyssnar på housemusiken som dunkar högt som fan från ett annat hus här i området. Man kanske skulle ta och springa över och kolla vad de är för fest, haha. Nej, något säger mig att de är en fjortisfest med ett gäng överspacklade 93:or, som delat på ett 6-pack 3.5or. Det skulle inte förvåna mig för fem öre. Usch! Dock så hoppas jag på att den tystat ner sig lite när jag behagar att gå och lägga mig, det dröjer nog ett tag men iallafall. Annars kommer jag och sprutar idomin på dom! maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0