fredag

Godmorgon! Härligt med en ledig dag, då man kunde sova lite längre. Eftersom större delen av helgen kommer att bestå av jobb, vilket innebär hyffsat tidiga mornar. Dock så har jag räknat ut att min juni lön kommer bli helt underbar, perfekt till sommaren också!
Idag, så ska jag in till stan med mor. Det var riktigt länge sen jag var och shoppade med henne. Så jag borde nog börja göra mig iordning snart, så vi kan åka direkt när hon kommer hem. För ikväll blir de ju Rockbandscupen finalen, måste hinna hem in sväng innan det också. Det ska bli riktigt kul faktikst, och givetvis hejar jag på No Complys, mina vänners band.
Ha en bra dag, så återkommer jag med mina shopping fynd .. om det blir några dvs. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0