jag vet inte var det är, men jag gillar allt shoppa ensam.

Hallåå! Kom precis ur duschen, vilket var väldigt skönt efter en tuff dag på jobbet. Mina ben verker nått så sjukt mycket, men en hemma kväll blir det inte. Istället ska vi till Nova, där det är spelning på G. Concrete Society & Stockholm Syndrome, är några av banden som kommer spela. Det blir nog trevligt!
Idag efter jobbet tog jag även en sväng inne på Stinsen, där dom har en grymt bra Gina Tricot. Luftig, stor och där finns all du letat efter i stan, och inte hittat. Det är de som är ett plus med köpcentrum som ligger lite "off". Vad jag fick med mig hem var iallafall detta;


Tre stycken färglada stringtrosor, 129 kronor


Perfekt till skolavslutningen, eller vad säger ni? 149 kronor


Passar bra till en par solkyssta ben, en solig dag som denna. 49 kronor på rea.

+ ett par örhängen som jag glömde fota, så det får va. Allt kommer iallafall från Gina Tricot.

Nu ska jag äta en bit mat, och fixa iordning mig. Ha en mysig kväll. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0