Lördag

Godmorgon!

Jag vet att jag i mitt tidigare inlägg här nedanför sa att jag då skulle gå och lägga mig. Men nja, så blev det inte rikigt. Pigg som jag var, så började jag bläddra i en massa tidningar och lyssna på musik. Vid halv tolv däremot så stängde jag ner, var tvungen att sova. Dock så sov jag riktigt dåligt, vaknade med jämna mellanrum hela tiden. När jag sedan blev väckt av mobilen vid ett, där en viss person höll mig vaken ändå fram till halv tre. Och nu sitter jag här, 06:10 och har drygt en kvart på mig att fixa till mig. Thanks god, för att det är ljust ute iallafall.
Annars hade jag inte suttit här nu kan jag säga ..
Ha en jätte bra dag, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0