lördag

Hejsan! Vilken fruktansvärt varm, men härlig dag! Imorse gick jag upp vid halv sju för att hinna iväg till jobbet, lite segt men det är betydligt lättare att komma upp nu på våren, när det är ljust när man vaknar, än i vinterkylan.
Efter jobbet så kom Andréa och Erica och mötte upp mig på jobbet, för att sedan åka vidare till stan. Där det blev lite shopping. För min del blev det en väska och lite smycken.


H&M, 179:-

Även ett desperat försök över att hitta en klänning till balen, vilket inte går så bra för min del .. Jag är lite sugen på denna klänning från Warehouse, den satt super fint på, men den är ju svart .. Det kanske känns lite tråkigt, eller? Det skulle kanske kunna funka med dessa vita pumps och en vit/svart kuvertväska, svart och vitt är en mycket lyckad & stilren kombination, enligt mig. Vad tycker ni?

  

Lite kort om gårkvällen då. Den började med grillning hemma hos Andréa, mysigt var det :) Lite senare gick vi ut för att träffa Robin, Fredde & några av hans vänner. Så ja, vi umgick i stort sätt med dom hela kvällen, ända tills det var dags att hem och sova. Det blev en helt okej fredagkväll.
Men ikväll däremot, har jag inga planer för. Men det lutar nog mot en lugn kväll ute i värmen med vännerna bara!
Så, ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0