mera bilder i bloggen?

Jag kom att tänka på en sak, när man sitter och läser en blogg så blir det så otroligt mycket roligare när bloggaren har lagt in bilder, på händelser under dagen osv. Vilket jag är väldigt dålig på, men jag har en ursäkt. - Jag har ingen digitalkamera, bara en gammal, ful och dålig. Som jag helst undviker. Nu får jag istället låna mina föräldrars när jag plåtar dagens outfit tex. tyvärr så är ju inte den så himla bra, den heller.
Hur som helst, har jag iallafall funderar på att köpa en ny .. eller önska mig.
Här kommer två billiga, helt okej alternativ;

image247  image248
Ricoh Caplio R770, 7.1 megapixlar                Samsung L830, 8 megapixlar
699 kronor, på Kontorab
                                   1390 kronor, Expert

Har ni andra förslag på helt okej digitalkameror till ett bra pris - tipsa mig :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0