Mini spa-behandling, musik och modemagasin - lovely!

Nu är jag, vad ska man kalla det .. mer eller mindre slutkörd. En timmes handbollsträning + en timme fys efteråt, det är inte helt smärtfritt. Det tar rätt ordentligt i kroppen, men samtidigt så får man ju en, förhoppningsvis snyggare kropp på köpet. Så det är bara att tänka positivt.
Anyway, just nu sitter jag här med handuken lindat runt håret och en massa plast kring benen. haha, de är nog bäst att jag förklarar det där sista. Man kan väll säga att de är en liten mjukgörande behandling för benen, som fungerar suveränt! De är bara att kleta in benen med en bodylotion, (ju fetare, desto bättre) och sedan linda lite plastfolie över. Jag brukar göra det här ungefär en gång varannan vecka, du får betydligt mjukare ben. Riktigt skönt! Och perfekt nu inför sommaren, så prova vet ja!
Nu är det strax dags att ta bort det, sen tänkte jag krypa ner i sängen och se om det är något bra på tv. Någon som vet? Annars blir det väll musiken på högsta volym och lite modemagasin, underbart!
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll min vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0