Modedesigner nästa?

Hallåå! Allt bra?
Själv känner jag mig lite småsjuk, så för tillfället går jag på vicks halstabletter och en massa té. Fast dock inte samtidigt, blir nog inte speciellt gott då. haha.
För kvällen har jag faktikst inga speciellt planer, det blir nog hyffsat lugnt. Ska upp tidigt imorgon, för att spela cup. Fem matcher imorgon, och slutspelet på söndag. Det blir en massa handboll, men det ska bli kul.

Idag blev jag klar med min klänning på syslöjden, det tog faktikst bara två lektioner. Eftersom jag är så himla effektiv och duktig, haha.

image282
Där har vi resultatet, vad tycker ni?
Hur som helst, så är jag nöjd iallafall. En perfekt partyklänning,
eller om man bara känner för att vara lite finare.
Man kanske skulle ta och göra en hel kollektion, haha .. eurhm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0