ny vecka, nya möjligheter

Ingen klänning funnen idag heller .. Eller nja, jag provade en på MQ som var helt okej. Men det var någonting som inte kändes bra, jag kan inte sätta fingret på det. Men något var det. Jag kommer aldrig hitta en klänning! Paanik! Och det är mindre än en månad kvar liksom.
Juste, idag var jag inne på den nya Veromoda/Jack & Jones, på Drottninggatan som jag verkligen måste tipsa er om. Två våningar med bara damkläder, jag hittade en massa tjusiga plagg som jag vill ha.
Var även inne på SOLO nere på Norrmalmstorg, där dom hade en massa vintage jeansjackor för 1000 kronor. De flesta var riktigt snygga faktikst. Jeansjackan som också är ett av vårens hetaste plagg, och också en trend som jag hakar på. Jag rotade igenom mammas garderob här om dan, och hittade faktikst en jeansjacka, som jag nog kommer låna en del framöver.
Trots att jag strosade runt i stan drygt två timmar shoppade jag ingenting. Förutom en parfym till min bror, som fyller år på lördag. Det fick bli Jean Paul Gaultier Le Male, som jag vet att han önskar sig. Den luktar jätte gott. Ett litet tips till er som är på jakt efter present till brorsan, pojkvännen osv. Alla av de manliga könet dvs.

image244 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0