regn, regn och ännu mer regn - Sverige?

Usch, vilket väder. Vart tog sommaren vägen liksom?
Imorse såg jag faktikst ett litet solsken, så ja då slängde jag på mig ett par shorts och en jeansjacka. Men givetvis så börjar det ösregna på vägen hem från skolan. Suck!
Idag har det iallafall varit en hyffsat lugn dag, det var film i aulan på två av lektionerna. Så det var härligt faktikst.
Ikväll är det handbolls träningen, sista träningen innan cupen i helgen - Arlanda Trophy. Dessvärre så blir det nog en väldigt lugn träningen för mig, lite skottteknik möjligtvis, eftersom jag fortfarande är lite halvsjuk.
Just nu tänkte jag bara sitta här och läsa lite bloggar, surfa runt på lite modesajter och kanske plugga litelite.
ha en trevlig dag .. inne i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0