sanningens ögonblick

Jag har precis ätit upp min enkla, ihopblandade fruktsallad. Som bestod av äpple, banan, vindruvor, ananas, päron & lite russin. Den var jätte god, och nyttig!
Sitter just nu och tittar på Sanningens Ögonblick, på kanal 5. Helt sjukt program om ni frågar mig. Men värst var ju ändå killen som var förra veckan, Linus (?) som svarade på frågor som:
* Tycker du att blondiner är snyggare än brunetter? JA. (hans flickvän är brunett)
* Önskade du att din flickvän silikonbröst? JA.
* Har du någon vän som du anser har en snyggare flickvän än du? JA.
* Har du någon gång stulit pengar av din flickvän för att spela? JA.
* Har du varit otrogen mot Sofia (flickvännen)? JA.
* Vill du gifta dig med din flickvän? JA.
* Tycker du att din flickvän borde dumpa dig? JA.


Måste påpeka att dom samma dag varit tillsammans i 5 år, det är sjukt!
Han fick flickvännen att bryta ihop under programmet, och ett slut på det förhållandet.
Dummare människa får man ju faktikst leta efter ..


Kommentarer
Postat av: louise

Visst är dom! :) Dom är köpta på Bianco, typ 550 kr tror jag.

2008-05-11 @ 22:17:30
URL: http://lossse.blogg.se
Postat av: Emelie

Okey, tack så mycket :)

2008-05-12 @ 07:20:06
URL: http://emelielindquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0