Semifinal - vinna eller försvinna.

Det här blir mitt nionde, och sista inlägg för idag. Nästan lite förvånad över hur mycket jag skrivit, (brist på annat att göra? haha) men det är kul! Jag börjar gilla det här med bloggandet mer och mer! Jag hoppas att ni läsare också gör det.

Snart är det dags för hockey. Kanada - Sverige, i semifinal. Jag hoppas självklart på vinst för Sverige, men tyvärr så tror jag på motsatsen. Hur det slutar .. det märker vi om ett par timmar. Jag skulle verkligen behöva min skönhetssömn, eftersom det kommer bli ruskigt tidigt imorgon - för att vara en lördag. Men hockeyn kan man inte missa, dock så är nog chansen rätt stor att jag kommer somna under tiden. haha. Men det märker vi!

Godnatt på er!
LOVE / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0