Shopping

Hallåå! Hoppas ni har haft en bra dag. Idag blev det en liten trip till stan efter skolan, som jag nämde tidigare. Vi njöt av vårsolen, men jag fick även med mig lite välbehövliga saker hem.

image323

   
(bilderna tagna med mobilen, därav sämre upplösning)

Lösögonfransar, Åhléns 35:-
Lösnaglar,  Åhléns 120:-
Armband, Gina Tricot 79:-
Body Lotion, H&M 29:-
Deo, H&M 19:-

Just ja, idag köpte jag även biljetter till balen, som kommer äga rum den 5 juni. Skönt att jag även har det mesta klart tills dess, nu är de nog bara en sjal som fattas. Ifall vädret inte är på vår sida. Sen har vi även planer på att hyra en limousine, så det ska väll antagligen ordnas också. Har en känsla av att den kvällen kommer bli en höjdare, de blir ju vad man gör det till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0