söndag

Hallåå! Idag har jag jobbat större delen av dagen, det var mycket att göra som vanligt. Men man skiner alltid upp lika mycket när man träffar på C. Efter jobbet så skulle jag ha tränat, men det slutade med att jag hoppade av bussen hemma istället och struntade i det. Jag kände helt enkelt att jag inte hade någon ork till det, jobbet sliter på en mer än vad man tror.
Nu sitter jag här och lyssnar på Wired in may. Som faktikst är ett band härifrån
V-town (Vallentuna, som på sista tiden har blivit ett "gangster-samhälle". Pyromaner som härjar hej vilt, dubbelmord och gud vet vad! Vad har hänt med lilla Vallentuna? haha) dom är riktigt bra. Så .. seså, lyssna nu!

juste, igår kväll så var jag hemma hos Emma med lite andra vänner. Vi körde öl-spelet, vilket fick en hel del roliga konsekvenser. Men även tråkiga, som när Robin råkade slita sönder mitt headset till mobilen. Som numera har, eller hade en stor del i mitt liv. Eftersom jag ständigt lyssnade på musik eller pratade i det. Men detta ska stå Robin dyrt, maha! Sålänge inte någon annan har ett schyst walkman headset att skänka till mig? haha.
Nu ska jag ta en dusch och krypa ner i sängen, ha det toppen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0